Magazinul Selgros de lângă tine
Fă-ţi legitimaţie de client Selgros legitimatie_selgros.png

Contact

Opinia dumneavoastră este foarte importantă pentru noi!

Fiecare informație, sugestie sau reclamație venită din partea clienților noștri ne ajută să ne îmbunătățim produsele, serviciile și performanțele.

Vă mulțumim pentru mesaj.


Linie telefonică petru clienţi:
Aveți la dispoziție linia telefonică gratuită pentru întrebări,
sugestii sau nelămuriri:
Infoline (TELVERDE)
08008-SELGROS
08008-7354767
(ne puteţi apela gratuit din întreaga ţară, din orice reţea, fără prefix)
Ne puteţi contacta de luni până vineri între orele
08 - 20
Cel mai apropiat magazin Selgros:
Puteți intra în legătură directă cu Magazinul Selgros cel mai apropiat de dumneavoastră, CLICK AICI
Ne puteţi contacta şi în scris,
completând formularul următor:
   
O copie va fi trimisă la adresa
dumneavoastră de e-mail
Daca doriţi să deveniţi furnizorul nostru vă
rugăm să completaţi acest formular!
   
O copie va fi trimisă la adresa
dumneavoastră de e-mail
Nu aveţi încă o legitimaţie de cumpărare Selgros?

Nici o problemă !

Vă rugăm să completaţi formularul de mai jos iar un reprezentant Selgros, vă va contacta în cel mai scurt timp (maxim 2 zile lucrătoare), pentru a vă emite o legitimaţie de cumpărare.

 
   
O copie va fi trimisă la adresa
dumneavoastră de e-mail
Pentru a trimite CV completati
formularul de mai jos.
 
Daca aveti un CV in format word sau pdf, puteti sa il atasati aici

CAUTA
   
O copie va fi trimisă la adresa
dumneavoastră de e-mail
Prin efectuarea apelului telefonic sau transmiterea mesajului scris, sunteţi de acord cu termenii şi condiţiile de utilizare a informaţiilor personale aşa cum este prevăzut la rubrica Protecţia datelor.
Puteți să țineți legătura cu noi prin mijloacele de comunicare online și rețelele de socializare:
Abonează-te la Newsletter:
Pentru a fi la curent cu ofertele speciale, promoțiile, evenimentele și campanile Selgros, vă puteți abona la fluxul nostru de știri transmise prin e-mail: