Magazinul Selgros de lângă tine
Aboneaza-te la newsletter
Aboneaza-te la newsletter

La Selgros, lupta cu risipa de hârtie începe la raft și se termină la casă

„Please print thoughtfully”, „Gândiți-vă la mediu înainte să imprimați acest mesaj” – ați văzut cu siguranță astfel de mesaje la finalul multor corespondențe purtate cu angajați ai companiilor. Nu puține sunt, de altfel, companiile și organizațiile a căror politică de responsabilitate socială include reducerea amprentei pe care un business o lasă asupra mediului înconjurător, inclusiv prin reducerea consumului de hârtie.

 

Mesajul ajunsese de ceva timp și la Selgros, ai cărui angajați sunt obișnuiți să se gândească bine înainte de a pune imprimanta la lucru – acum, însă, această mentalitate de eficientizare și economie a început să se vadă și la raft, și la casă.

 

Mai precis, la cel mai nou magazin Selgros, deschis în septembrie la Bistrița, unde au fost introduse, într-o premieră pentru lanțul de magazine cash & carry, etichete digitale la raft, implementate cu ajutorul  SES – Imagotag și SmartID. Avantajele acestui sistem sunt evidente, de la economia substanțială de hârtie pentru etichete la dispariția neconcordanțelor între prețul la raft și cel de la casă. Că tot vorbim de casa de marcat, o altă premieră la noul magazin de la Bistrița este folosirea imprimantelor cu laser în locul celor matriceale pentru tipărirea facturii. Aici nu mai poate fi vorba de economie de hârtie, ci de timp, pentru că imprimantele cu laser sunt substanțial mai rapide decât cele cu ace, folosite în prezent în toate celelalte magazine Selgros.

 

Magazinul Bistrița este un proiect pilot. După evaluarea rezultatelor se va decide în cât timp și în ce ordine toate aceste inovații vor putea fi introduse în toate magazinele din Selgros.