Key Account Manager (Selgros Brașov)
Responsabilități principale:
- Menține și extinde relațiile de afaceri cu clienții naționali.
- Gestionează clienții de care răspunde.
- Stabilește și dezvoltă relațiile de business cu clienții existenți, asigurând un climat de încredere și parteneriat.
- Evaluează, clarifică și validează în mod proactiv și continuu nevoile clienților.
- Menține un grad de satisfacție înalt din partea clienților din segmentul de care se ocupă (inclusiv post-sales).
- Identifică noi oportunități de vânzare în cadrul conturilor existente.
- Coordonează implicarea personalului companiei pentru a îndeplini obiectivele performanței contului și așteptările clienților.
- Colaborează cu toți membrii companiei pentru asigurarea satisfacției clienților și îndeplinirea obiectivelor.
- Monitorizează situația comercială a clienților de care răspunde în vederea construirii planului de afaceri care să conducă către realizarea obiectivelor stabilite.
- Promovarea ofertei comerciale și a ofertelor special.
- Analizează piața în vederea identificării de potențiali noi clienți.
- Negociază condițiile comerciale, termenele de plată și limita de credit, cu respectarea instrucțiunilor de lucru.
- Stabilește, funcție de nevoile clientului, sortimentul specific clientului în colaborare cu departamentul Achiziții.
- Urmărirea situației debitelor clienților și colaborarea cu departamentele având atribuții de control și colectare a creanțelor.
Cerinţe:
- capacitate foarte bună de comunicare, transmitere de informații
- abilități de negociere, relaționare și adaptare
- implicare activă în stabilirea și dezvoltarea relațiilor de business
- abilități de analiză a nevoilor clienților și de identificare a soluțiilor de dezvoltare a acestora
- implicare activă în identificarea de noi oportunități de vânzare
- implicare activă în analize de piață
- capacitate de prioritizare, planificare, analiză și sinteză
- capacitate de acțiune strategică, inițiativă
- orientare către clienți și rezultate
- experiența în domeniu constituie avantaj
- cunoștințe de limbi străine, nivel mediu (germană și/sau engleză)
- disponibilitatea de a se perfecționa continuu
- gândire organizată, analitică şi flexibilă
- permis categoria B
- disponibilitate pentru deplasări în țară
- disponibilitate pentru deplasări în țară
Ofertă (bonusuri, beneficii):
- salariu atractiv și tichete de masă;
- beneficii*: Crăciun, Paște, vacanță, zi de naștere, asigurare privată de sănătate;
- training de specialitate;
- sistem informatic performant și logistică modernă;
- oportunitatea unei cariere într-o companie multinaţională.
* acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.