Magazinul Selgros de lângă tine
Aboneaza-te la newsletter
Aboneaza-te la newsletter

Standarde de calitate

Selgros înseamnă CALITATE. Prin calitate, noi înţelegem nu numai calitatea produselor proprii sau ale furnizorilor noştri, ci tot ceea ce este important pentru clienţii noştri: competenţă, consiliere, politeţe, prospeţime, competitivitate în preţuri şi sortiment, siguranţă.

 

 

Prioritatea nr. 1 in magazinele Selgros este siguranţa alimentară. Selgros a implementat un sistem complex de asigurare a calităţii şi siguranţei produselor alimentare, definit de standardul european ISO 22000. Certificarea se face o dată la trei ani, iar în fiecare an se realizează un audit de supraveghere, care monitorizează riguros respectarea standardelor și procedurilor. Certificarea se referă la întregul domeniu al produselor alimentare comercializate, având în vedere activitățile de măcelărie și carmangerie, pescăria, brutăria și comerțul cu produse alimentare proaspete și uscate.

 

Sistemul HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points) este adoptat în toate carmangeriile magazinelor noastre, unde se fabrică deja binecunoscutele produse proprii. De aplicarea cu stricteţe a principiilor acestui sistem răspund toţi angajaţii din magazinele noastre, supravegheaţi atât de către conducerea magazinului cât şi de un medic veterinar, detaşat permanent de la Direcţia locală Sanitar-Veterinară.

 

Grija noastră pentru calitate nu se opreşte numai la produsele proprii. Încă de la alegerea furnizorilor se manifestă o deosebită grijă faţă de îndeplinirea de către furnizori a standardelor noastre stricte de calitate. Dacă aceste standarde nu sunt atinse, nici un articol de la acel furnizor nu are acces în reţeaua Selgros, pentru că sănătatea şi siguranţa clienţilor noştri sunt pe primul loc pentru noi.

 

Controlul calităţii produselor şi serviciilor este un proces continuu, care se desfăşoară de la recepţia mărfii până la facturare, cuprinzând atât verificarea efectivă a produselor, a termenelor de valabilitate şi a condiţiilor de păstrare, a aspectului general al acestor articole, precum şi urmărirea procedurilor de lucru şi a proceselor din magazin, astfel încât acestea să se desfăşoare în beneficiul clienţilor.