Suntem mândri că facem parte din echipa Selgros, o echipă de succes, aflată în continuă dezvoltare profesională și personală. Colaborarea, comunicarea, respectul, perseverența, implicarea, empatia și dorința de perfecționare sunt elemente care ne ajută să ne facem meseria eficient, în beneficiul clienților și al companiei, aducându-ne totodată satisfacția atingerii obiectivelor propuse.
Cele mai recente posturi adăugate
Operator Telesales
Full-Time, Brăila
În postul de Operator Telesales te ocupi de preluarea și introducerea în sistem a comenzilor și de promovarea ofertelor.
În postul de Adjunct șef raion Distribuție pregătești comenzile conform graficului de livrări și te asiguri ca ajung la clienți în timp util și în condiții optime.
În postul de Lucrător Comercial – Pauza Mică te vei ocupa de pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei, de facturarea și consilierea eficientă a clienților.
În postul de Adjunct Sef Raion te vei ocupa de gestionarea corespunzătoare a raionului, de asigurarea în permanenţă a stocului optim de marfă și de consilierea clienților.
În calitate de Șef Birou Relații clienți reprezinți societatea în relația cu clienții, coordonezi, planifici și supervizezi întreaga activitate a personalului din subordine.
Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului Transgourmet, a doua cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene: Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.
Pentru a dezvolta evoluția personală și profesională am fondat „Universitatea Selgros”, unde fiecare angajat, indiferent de nivelul la care se află sau de poziția pe care o ocupă, poate beneficia de training-uri și cursuri de dezvoltare personalizate.
Pasiunea Selgros reflectată în calitatea produselor și serviciilor oferite nu se oprește la nivel de magazin, ci merge mai departe inspirând oamenii cu care ia contact. Selgros este un loc în care îți poți trăi și dezvolta pasiunea.